bästa dagen på länge! och kallaste...

haha, inkommen efter en sjukt rolig dag! bästa dagen på länge!
Var ju med emilia, först satt vi bara vid datan och spelade wii. Sen gick vi ut och hoppade studdsmatta! sjukt kul! Det var riktigt jobbigt då det var så mycket snö! Sen trodde vi att det kom någon, så jag slängde ner min kamera i snön.. smart. Och så gick vi och hämtade en pulka, och åkte pulka i trappan. galna är vi. När vi åkt där ett tag tröttnade vi, så vi åkte pulka på garage taket istället! HAHA, riktigt roligt var det!
Sen när vi åkt på taket ett tag så gick vi till en "redig" pulkabacke (grannens tomt) haha! Sen kom han ut och skulle skotta snö, och han hade en sån där maskin! så han sprutade snö på oss.. blev helt vita och håret blev typ is!
Sen när vi skulle gå in så skulle jag hämta min kamera som fortfarande låg i snön.. hade glömt av den :o Men den gick inte igång?! dålig kvalitet! hehe.
Kommer bilder en en annan dag eller senare, får se.
bild på mig och lina från förra vintern. Jag älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: lina

HAHAHAH, fan vilken dag ni har haft ! xd

Låter som om ni har haft kul iaf ! :D



Älskar dej <3

2010-12-18 @ 13:24:36
URL: http://linizens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0