Dag 1 – Om mig

Vart ska man börja.. Jo, jag heter Bianca Fransson och är 13 år. Jag har blont hår och är ca 165 cm lång.  Jag föddes den 22 april 1997 i värnamo. Nu bor jag i en litet samhälle i småland som heter Hestra. Jag bor i ett rött och vitt hus som liknar en gammal skola tycker jag. haha. Jag flyttade hit för ca 4-5 år sen kanske? jaja, who cares? Innan det bodde jag i ett litet fjuttehus nere på sunnangatan. Jag gillar inte stället där jag bor, eftersom jag inte har nära till något.. Jo, Olivia då, men har inte nära till bussen, rixi, kiosken (mitt och olivias andra hem :o), sporthallen, alla vännerna förutom olivia och isaberg. Men man åker ju bil upp dit i alla fall..
Jag går i en skola som heter Åsenskolan, i 7A.
Folk som inte känner mig ser mig nog som en blyg och tyst tjej, men så är det inte. Jag är rätt flummig, klumpig och inte alls blyg eller tyst. Jag spelar både fotboll och volleyboll. Jag spelar fotboll i Hestra SSK, hihi, vi är i blandade åldrar, från 98-94. HEstra är ju så litet, och inga 97:or vill spela fotboll.. Bara jag och Adina :) Iaf, älskar att spela med de jag gör. Inte för att vi är så bra, men vi har så jävla roligt!
Jag spelar volleyboll i GVK,  och om det är någon som undrar varför jag inte spelar i hestra, så får ni väll undra det.
orkar inte skriva mer nu, men nu vet ni lite om mig iaf. :)



The studio vinter 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0