Dag 2 - Länder jag varit i

Jag har varit på rätt många ställen på vår planet, haha.
Jag har varit i: Grekland, Egypten, Turkiet, Mexico, Brasilien, Kroatien, Tyskland, Finland, Österrike och Danmark. Har säkert varit någon mer stans. Kan väll berätta lite om några länder.
GREKLAND: Jag kommer inte ihåg någonting, var bara 6 månader när vi var där.
EGYPTEN: Jag har varit i Egypten två gånger, en gång för typ 10 år sen för att fira morfar och en gång för några år sen.
TURKIET: Oj, i Turkiet har jag nog varit i 5-6 gånger. I Alanya. Mysigt.

MEXICO: Mexico.. jag mins inte så mycket där ifrån, men har bara varit där en gång. När jag var där så skulle det komma orkanen Ivan. Det var sjukt läskigt. De som jobbade på hotellet tejpade igen fönsterna, dörrarna och bad oss att packa våra viktigaste saker och sånt vi verkligen behövde. Vågorna i havet var över 2 m höga! Och 2 personer hoppade i och skulle bada. Tror inte de överlevde faktiskt.. På nyheterna varnade dem hela tiden om orkanen som var  på väg till staden där vi va. Men tillslut bytte den riktning och kom till staden bredvid. :) Det var sjukt läskigt!
Så, nu vet ni lite mer om mig :)

Kommentarer
Postat av: lina

sv:



Tack gumman ! <333

2010-12-04 @ 20:18:03
URL: http://linizens.blogg.se/
Postat av: lina

sv:



vi tar det en annan gång ... <33

2010-12-05 @ 14:29:04
URL: http://linizens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0