Dag 3 - Barndomskompis

Jag känner en person som jag har känt i hela mitt liv. Hon heter Mathilda. När vi var små lekte vi varje dag. Vi har varit med om mycket tillsammans, både bra och dåliga saker.
Vi har massa minnen! VIP på¨disney on ice, alla skolavslutningar, stockholm, alla kvartersfester, isaberg, alla kalas och m.m.  
När hon började skolan så satt jag hemma och kollade ut genom fönstret och väntade på att hon skulle komma hem, varje dag. Vi bodde på samma gata och va typ grannar.
Sen när jag flyttade till huset där jag bor nu, så tappade vi kontekten.. Men nu har vi bra kontakt, som tur är!





klicka på bilden för att få den större


 


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du är för gullig du! <3 herregud vilka minnen helt otroligt vi hade så himla roligt! Rabarberna på ditt räcke allting så himla roligt! Jag tycker det är otroligt roligt att vi har fått kontakt igen och den ska vi hålla!! Jag älskar dig Bianca Mathilda Fransson<3

2010-12-07 @ 18:09:13
Postat av: Olivia

Så himla söta är ni!

2010-12-07 @ 19:13:04
URL: http://oliviamelkerssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0