Dag 6 – Fotboll

Jag har spelat fotboll sen jag var 4-5 år. Jag spelade då med killarna, jag och mathilda. Men sen började Mathilda i tjej laget men jag var för liten för att få spela med dem så jag slutade. Och för ca 2 år sen så började jag spela igen. Vi är i blandade åldrar, då vi bara är 2 97:or som vill spela fotboll i hestra.. så vi är 98-94:or. Men vi har jävligt roligt!
Vi var inte med i någon serie detta året, eftersom vi var för få.. synd.
Men  vi var med i serie förra året, haha.. gick väll sådär... 1 match lika iaf.


Hestra SSK ♥
vi förra året :)

Kommentarer
Postat av: lina

sv:



HAHAHA. ABSOLUT ATT VI MÅSTE !!! :D:D:D:D <333

2010-12-09 @ 21:44:20
URL: http://linizens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0