Dag 8 – Min dag

länge sen jag uppdaterade nu haha :)



Min dag
Idag har jag varit i skolan, först hade vi svenska prov.. gick åt helvette. sen hade vi håltimma, rätt drygt. Sen skulle vi haft engelska och engelska prov.. men det sket sig, så vi fick äta julbord ist. :D efter det hade vi slöjd. helt ok. förutom 1 sak hehe. Efter det hade vi spanska... det sög. Som vanligt.. vi skulle vist ha prov imorgon.. ojsan..
sen hade vi matte, var i datasalen så helt ok. sen åkte vi hem, mulade oliwer och robin ;) haha. fast jag blev typ också mulad av dom.... aja, sitter här med millan nu, vi tjockar oss ;) förvånade? nej... Nu ska vi ut och hoppa studdsmatta! :D ska bli kul! HAHA. aja ses sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0