29 november

Det är måndag idag, helgen är slut  :'(  Orkar inte med skolan, allt plugg.. Fast vem gör det? :o
Idag har jag inte gjort någonting, suttit vid datorn och bakat en fin liten fudge tårta/kaka som ska med upp till berget imorgon! Mmmm.. Ett recept jag verkligen rekommenderar! riktigt gott! Det kommer troligtvis upp i bloggen någon gång! :)
Idag kom mina klänningar från bubbleroom, fina var dom, fast lite förstora.. :)
JULAFTON         NYÅR

Imorgon kommer jag inte hinna blogga, eftersom efter skolan ska jag hem och äta och fixa lite, sen ska jag, olivia, johanna, filip, mathilda och några fler upp till Isaberg och åka pulka! kommer bli skitroligt! :D
SOMMAR ♥
Ni får bli bättre på att kommentera, för då blir det roligare att blogga! :(♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

Du är så söt! :)

2010-11-29 @ 21:15:30
URL: http://fannymeliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0