dålig bloggning.

haha, dålig jag är på att blogga.. men har haft fullt upp!
fredag
efter skolan gick jag och mathilda hem till mig och packade mina saker och käkade, sen åkte vi ner till henne och hade riktigt roligt :) vi somnade innan 9? :O men vaknade igen och så gick vi och spelade wii fast jag orkade knappt stå haha. sen sov vi då och vi vaknade på lördag"morgon"
lördag
vi fixade oss och så, och sen åkte vi upp till olivia, fast jag åkte hem och duschade, och sen gick vi ner och kollade på musikalen, riktigt kul var det! Det var tårtbuffé också ju! MUMS! sen gick vi till olivia, och var där lite.. HAHAH, och olivias *minne*.. HAHAHA, riktigt roligt det med julmusten HAHA! men sen stack vi till mig och sen ner till rixi och käkade pizza :D gott vare, sen gick vi hem till olivia och satt vid datan och sen ut och åkte pulka :) tack för helgen!

söndag/idag
Idag har jag inte gjort så mycket, sovit och tränat, varit på a6 och tränat igen. Först var det volleyboll träning, kul kul, fast det var en rätt jobbig träning idag! :o sen åkte jag hem och duschade och sen åkte jag till a6 med mamma och dennis, hittade inte så mycket, eller orkade inte titta på saker ens haha, köpte iaf ett par jeans, lika dana som mina andra för er som bryr er, fast en annan färg :) haha. sen åkte vi hem och sen var det fotbollsträning, kul det också, fast rätt jobbigt :o  aja, nu ska jag packa inför imon, hörs.
haha, bjuder på den :)

Kommentarer
Postat av: julia edwardsson (Y:

ihihihihi söt bild ! :D

du ser så liten ut på bilderna som du vore 11 år eler nått men i verkligheten ser du äldre ut :)<3

2010-11-22 @ 19:01:36
URL: http://partyjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0