första advent!

I morse när jag skulle äta frukost såg jag att det fanns ett "advents"paket till mig. I det låg en dvd film.
Sen tände jag första ljuset och åt frukost. Mamma hade bakat bullar i morse också, gott!
Sedan satt jag i pyjamas och gjorde inte ett skit. Sen ringde olivia och sen gick vi ner till Hestras julskyltning! Den var för "stor" för oss  så efter några minuter hade vi köpt lotter, det var bara jag som vann, en hylla till bag in box.. ROLIGT!
aja, sen gick vi och åkte pulka, 2 åk sedan gick vi tillbaka till julskyltningen och hon gick hem och jag gick till Sofie.
Hos Sofie åt vi gröt och frallor, drack julmust och glögg och hade trevligt :)
Kom hem därifrån för en stund sen, kollade på tv och nu sitter jag här. Ska snart fixa allt för imon, och sedan sova tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0