frågor om mig:

1. är du kär? - nej
2. älskar du någon? - ja
3. har några av dina vänner svikit dig? - ja..
4. har du djur? - nej
5. har du en gris? - ja, en i elisabeths klassrum HAHAHA
6. har du en plattång? - yes
7. har du en bror? - aa
8. har du sjukt bra humor? - haha, klart.. 
9. är du brunett? - nej typ blond hahaha
10. har du skilda föräldrar? - ja, sen ca 1 år tillbaka.
11. har du en syster? - nej
12. har du bruna ögon? -ja + några fler färger :)
13. har du sett dig själv brinna? - nej ? haha
14. gillar du tacos? - jadå :)
15. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - yes i do
16. äger du en locktång? - ja
17. gillar du att tugga tuggummi? - ÄLSKAR !
18. hatar du falska vänner? - vem gör inte?
19. gillar du räkna matte? - nä!
20. älskar du någon nu? -  
21. har du gråtit inför en vän? - ja.
22. har du sett nån dö? - nej, som tur är!
23. är du lång? - 164 kanske? ;)
24. vad är ditt namn? - bianca 
25. kan du tala spanska? - haha, no mucho, pero algo de español, puedo
26. älskar du sommaren? - jaaaa
27. brukar du sjunga när du är i duschen? - haha nä
28. gillar du att sova länge? - ja :D
29. är du förvirrad? - när jag är stressad ja
30. har du förlorat en vän? - ja
31. gillar du att shoppa? - älskar !
32. gillar du ormar? - hatar, :(
33. är du klantig? - ja HAHAH
34. sminkar du dej innan skolan? - ja :P
35. har du träffat en kändis? - haha ja, flera
36. har du skällt på ditt/dina syskon? - hahaha ja!
37. vill du bara bort ibland? - ja !
38. har du tältat? - ja? haha
39. har du brännt dig? - ja, både på strykjärn och av solen.
40. har du åkt flygplan nån gång? - typ 13-14 gånger :) + hem då.. haha :)
41. är du blyg? - egentligen inte, men när jag inte känner mig trygg/inte känner de jag är med så pratar jag inte så mycket haha :)
42. har du haft en bra dag? njae..!
43. vågar du skriva första bokstaven i efternamnet på den kille du är kär i här? -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0