isaberg!

skolan idag var ok, haha.. fick reda på spanska provet, blev helt förvirrad eftersom omar hade skrivit fel och räknat helt konstigt och man kan fan inte läsa hans handstil :o haha. Lunch rasten var asgrym! HAHA. Oskar är konstig..
Usch vad tråkiga inlägg jag gör -.- vet inte vad jag ska skriva?
men iaf, efter skolan gick jag och olivia till tempo och handlade mat, pepparkaksdeg och godis! (ingen nyhet..) seuppn gick vi till olivia och åt maten och sen gick vi upp til
isaberg :o *gick* haha. nä, men vi åkte pulka ner för backe nr 1 och gick upp för backe nr 2 :o haha. sen när vi kom upp till isaberg gjorde vi inte så mycket, filip, danne, ozzy och simon va där också. haha :)
orkar inte skriva mer nu. hörs imon :o haha, eller typ om en månad :)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Äntligen! Du har börjat bli lite mer aktiv nu ;) Härligt att du lyder mina order :)

Sötnos på bild! <3

2010-11-10 @ 16:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0