olivia är bäst /olivia

Sitter här med olivia och hon tvingar mig att blogga..  Haha, nä, men det är på tiden att jag gör det.. (haha)
vi sitter och snackar om helgen, världens bästa helgplaner HAHA :D
Samtidigt äter vi supergod kladdkaka med grädde och cider, mums!
Ikv ska vi gå en runda, som vi alltid gör på måndagar. Det behövs verkligen med tanke på allt vi äter!
Letar efter sommarklänningar som jag kan ha på nyår på gran canaria. Så har ni några bra tips på affärer eller webbsidor, så skriv en kommentar i kommentars fältet:)
Nu ska vi dra ut så hinner inte skriva mer men jag lovar att jag ska bli bättre på att blogga så vi hörs ikv efter rundan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt blogg :)

2010-11-22 @ 21:51:43
URL: http://maarikahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0