pepparkaksbak!

hej på er! Kom hem från olivia för en stund sen, riktigt mysigt va det! :) Vi började med att baka pepparkakor, men blev klara rätt fort, åt ju upp en stor del av degen! :) haha, sen skulle vi ut och fota, haha fick EN fin bild! sen gick vi en låång runda! :) haha, ner till kiosken och köpte godis :) marabou vinter vit ♥ så jävla god!

Imorgon blir det skolan, soft dag imon! 2½ h hål, och lång lunch. soft.  sen efter skolan ska jag la inte hitta på så mycket. :)
På lördag är det volleyboll omgång i gislaved, kom och kolla!  mitt lag: Adina, Klara, Frida J och jag :) vi ska spela i dvs 2, för er som inte vet vad det är så är det den näst bästa gruppen :d haha. *careface*
Nej, nu ska jag kolla på kenza & tyra show!
hörs imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

tack! :) jadå allting är bra, sjdå? :)

2010-11-12 @ 13:25:23
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Erica

sv: JA SJ DÅ? :)

2010-11-12 @ 15:47:57
URL: http://mendezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0