dålig uppdatering

Detta kom från H&M idag :D och mina dr martens kom från laredoute igår! :D
riktigt niice :D
har pluggat hela dagen idag :o känns ändå som om jag inte kan ett skit :'s Vet inte vad jag ska öva på, och allt bara åker in och ut. usch, jag fattar inte varför dem ska sätta 2 prov 2 dagar i rad haha,  hinner ju inte öva till båda i början av veckan, för då blandar man ihop alls USCH! hatar allt som har med fysik och so att göra.
aja, får la tänka positivt, helgen kommer bli reedigt nice! Imon blir det mys kväll hos mormor och morfar med vincent och viggo! såå söta är dem!!
På lördag kommer Matilda och vi sticker ner till Olivia på kvällen, sen händer det la lite saker där :D
På söndag är det volleyboll på morgonen, eller ja, vid halv 12. Sen efter det blir det mys hemma tror jag. :)
Har inga roliga bilder att lägga in, men det funkar ändå :)

Kommentarer
Postat av: matilda

kommer bli skit kul sötnos! :)

2010-10-08 @ 18:54:16
Postat av: photobytilda - foto

hoppas !!!!!!<3

2010-10-09 @ 20:12:07
URL: http://photobytilda.blogg.se/
Postat av: Annie - Fotoblogg

Åh vilken najs tröja! :D

2010-10-11 @ 20:17:48
URL: http://mannjii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0