walk-in closet

Skolan var väll ok, svenska, hål, fysik, engelska, mat, slöjd, spanska och sen matte.
jag och lejla skrattade hela slöjden och Jag och ebba skrattade hela spanskan.. :D

orkar inte skriva så mycket nu, är på dåligt humör. *sadface*

ska städa min garderob nu igen.. känns som att jag alltid gör det. Men när man har en "walk-in closet" så hamnar alla kläder på golvet :o kanske beror på min lathet att inte orka lägga allt på hyllorna också.. haha.

HAHA, jag har bestämmt vad jag ska ha i dennis rum sen när han flyttar (om några år) :D  haha, hade kunnat göra mitt rum större, men har ett rätt stort rum redan, så ska göra en "walk-in closet" i hans rum :D haha, carebox.



Allt kändes bra, ända tills jag fick reda på vad du gör.

Kommentarer
Postat av: emma bergroth

jag har ett "walk-in closet" :D<333

2010-10-22 @ 21:21:27
URL: http://emmabergroth.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag har ett "walk-in closet" :D<333

2010-10-22 @ 21:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0