ebbapebba §

Kom nyss hem från ebbisen, :)riktigt kul kväll!
Direkt efter skolan stack vi hem till henne, tog följe med David b, HAHA han är alltid lika galen :o :)
sen när vi varit hos ebba en stund stack vi ut och träffade millan och maja, så stack vi till rosa och köpte lite godis (a) sen gick vi först till bernts för maja skulle på toa haha, sen gick vi till skoaffären och ringde doung, JAG skulle ju snacka då, kan ju knappt se honom utan att börja skratta.. Så började as garva när jag skulle snacka. Vi satt iaf i källaren i skoaffären och snackade skit. hehe.
sen stack vi till hemköp där doung och john och martin va, då snackade vi lite med dem. Sen kom Endi och då stack john och martin (carebox) och sen kom även samson och axel. så gick vi in på hemköp för samson skulle köpa godis till axel HAHA, axel är samsons lillebror.. HAHA. Sen stack vi till ebba och va där och sen skulle samson och doung dra så då stack dem. Men sen kom doung tbx men då skulle jag hem -.- HAHA, orkar inte berätta mer om det. Kul var det iaf!
Nu när jag kom hem vet ni vad jag fick se då? jo..
riktigt mysig och varm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0