19/1

Precis som förra veckan, förrförra, förrförrförra och nästa vecka, så är det onsdag idag!
haha, onödigt :P Men iaf, idag har jag inte gjort så mycket, efter skolan åkte jag till gislaved, shoppade lite innan jag gick till sporthallen. Blev 2 ringar. sen blev det volleyboll. kulkul!
Fick mina omdömen i skolan idag, HAHA, är la rätt nöjd.
Jag tycker det är tråkigt att blogga nu? aja.
Fick min ÄLSKADE ONE PIECE IDAG!!!! :D Fick även hem paketet ifrån nelly, 4ringar, fast ska skicka tillbaka 1 av dem., en skjorta, en t-shirt, ett linne, tights och en stickad tröja. nöjd iaf!
aja! ska sluta blogga nu! tråkigt när man inte har något att skriva om!
min one piece!
ONE LIFE - LIVE IT
ONE LOVE - LOVE IT
ONE PIECE - LIVE IN IT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0